24 Şubat 2014 Pazartesi

GİRİŞ, GELİŞME...

…Zamanımın nerede olduğunu buldum.. Evet, kesinlikle buldum. Yüzümü, yeryüzüne bir damla dahi bırakmayan o simsiyah bulutlardan aldım toprağa çevirdim. İşte oradaydı. Gökyüzünden damla bekleyen toprakta.. Evet evet, kesinlikle cevap buydu. Buldum.. "Toprak kurudu zaman durdu. Neden mi? Toprak, zamandı ... "

Eveeet…

  Gelelim asıl söylememiz gerekenlere. Her şey bir anda gelişti. Ben kardeşlerim dediğim dostlarıma durumu anlattım. Fikrimi beğendiler ve hepsi müthiş bir istekle kabul etti. Ondan sonraki bir kaç saat ne yapalım derken içimizde olanı bulduk sözcüklerde. Çok okuduğumuzdan değil belki, hayatımızdan cümlelerimiz. Ve sonunda site, içerik, düzen her şey hazırdı. İşte şu an açılış yazımızı okuyorsunuz. Şimdi bu sitede nelerin olacağından da bahsedelim biraz. Dört kişiyiz burada: Karma Gençlik! Haftanın her gününe sıcacık yazılarımızla geleceğiz. Mektup, öykü, deneme, şiir… Bazen de biçimi bile olmayan deneyimlerimiz, araştırmalarımız, düşüncelerimiz. Birkaç “tık” içinde bulacaksınız dünyamızı… Zaman içinde belki de her yazarın kendine has okuyucuları da olacak. Etiketler sayesinde o gün hangi konuyla alakalı yazıları okumak isterseniz onları okuyabileceksiniz. Tabi bunun için bize biraz zaman vermeniz gerek. Değişik anketlerimize düşüncelerinizi bırakmayı unutmayın.
  İşte durum bundan ibaret…
  Umarız sizleri hayal kırıklığına uğratmayız.
  Teşekkürler

KARMA GENÇLİK

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)