15 Mayıs 2014 Perşembe

(..!..?..)

 Şu an saat 00.55. Tarih 14 Mayıs 2014. Çarşambaya girdik. Daha saatler önce yaşandı patlama. 157 ölü diye açıklama yapıldı. Daha da artacak deniliyor.. Siyaset yapmayacağım. Ölümü bu pislik işe bulaştırmayacağım. Sadece duygularımı yazmak istiyorum ve uzun zaman sonra ilk defa bilgisayarda değil de kağıtta yazmak istiyorum. Kalemi hissetmek istiyorum.
  Henüz kafamı tam olarak toparlayabilmiş değilim.
  157 ölü… Ailesi olan, sevenleri olan - ki kimsesiz bir insan olsa bile insan insandır -  ve onlara veya kendine bakmak için üç kuruşa o kör kuyuya inmek mecburiyetinde kalan insanlar..
   Biz bu siteye duygularımızı yazıyoruz, hayallerimizi sizle paylaşıyoruz. Ama onlar öldü, hiç yere. Geride kalanlar, eksik kaldı(k). Yaşamlar eksik sürecek. Sadece empati yapıyorum. Ama ateş düştüğü yeri yakıyor.
   Daha geçen hafta sizlerle kabusumu paylaştım. Babam ölmüştü. Benim gördüğüm kabustu. Onlarınki değil..
    Enerji sistemleri mühendisliği okuyorum. Kömür, nükleer... Enerji.. Korkuyorum. Vebalini kaldıramam.
    Dua ediyorum. “Allah’ım sen geride kalanlara sabır ver. Güç ver. Hiç yere göçüp gidenlerin yaşayamadığı güzel şeyleri geride kalanları’na yaşat..”
   

    Başımız sağolsun. Mekanları cennet olsun..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)