24 Şubat 2014 Pazartesi

Belki

Toprak zamandı. 
Zamansa gözlerin gibiydi.
Gözlerin vardı sen gülünce küçülen. 
Tıpkı güzel anlardaki zaman gibi gittikçe kaybolan.
Gözlerin miydi kaybolan yoksa ben mi? 
Durup kalırdım gözlerine bakınca
Zaman durmuş gibi. 
Deli gibi takibindeydim bilmesen de 
Her an dakikaları kovaladığım gibi.
Ama nerden bilebilirdim saatlerin ileri alınacağını. 
Kaybettim seni, 
Alışamadım günün daha erken başlamasına.
Ama tekrar alınacaktır elbet saatler geri,
Yine seninle senden habersiz şizofrenik oyunlar oynayacağım. 
Belki sen de oyuna dahil olmak isteyeceksin. 
Belki de kaybolan sensin şu an 
Belki de sen kovalıyorsun dakikaları. 
Belki de...
Kim bilebilir?
Toprak ne göstercek bakalım…

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)