12 Nisan 2014 Cumartesi

YÜKSEK SESLİ SUSMALAR

   Çok ağır içimdeki boşluk.Öyle ki; hem boş olup hem ağır olduğu için şaşırıyorum bazen.Görsen sen de şaşırırdın,gülerdin hatta.Bu tezatlığın beni korkutmasına da gülerdin.Evet korkağım,bazen çok fazla korkağım hem de...
   Karanlıktan korkuyorum mesela,içimdeki tek başınalıktan...Sonra,seni kaybetmekten.Gülümseyişini görememekten...Ya da gülümseyiş sebebin olamamaktan korkuyorum.
   Korkuyorum işte."Başlayan her şey biter" diyor içimdeki boşluk.Ben sırf bitmesin diye başlamıyorum biliyor musun? Sırf gitme diye gelemiyorum. Bu yüzden gelmeyelim birbirimize,farklı olalım.Gelmeden ulaşalım mesela kalplerimize.Aynı noktalarda olalım,ama gelmeden ulaşalım.Hissedelim yani...Birlikte konuşmayalım bir deniz kenarında; birlikte susalım.Sonra susmaktan başımız şişsin,saçmalayalım biraz da.Bir martının kanadı olalım o an.Uçabilelim dilediğimizce...Sonra müsait bir bulut bulup oturalım, ayaklarımızı havaya kaldırıp bedenimizi de geriye verdikten sonra... Gülelim tüm bunlara, "Ne diyoruz biz ya?" diyelim.Susalım sonra yine.Sessizce bağıralım bazen de gözbebeklerimize.Ben ne demek istediğini anlayayım,cevap vereyim gözlerimle;ama hiç konuşmayalım işte.Ya bilmeden kırarsak birbirimizi ? Konuşmayalım hiç bu yüzden.Hatta içimizden sevelim,duymasın hiç kimse.İçimizden kıralım,bağıralım gerekirse...
   Sessizce sevelim biz...Kimse sesimizi kesemesin diye...Sessizce...

1 yorum:

bırakın artık şu yüksek sesli susmaların , sessiz haykırışların , bırakın , bırakın , bırakın gitsiiiinn . // İbrahim Tatlıses

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)