16 Mayıs 2015 Cumartesi

GİZLİ SAKLIM - I

Aslında hiç istemiyorum ama
Ne yapsam rutubetim sözlere bulaşıyor Kalbiye.
Kurabiye / Didem MADAK


Gittiğimiz yolların sonrası var mı?
Yoksa hepsi bu kadar mı?
Var Mı? - Hariçten Gazelciler


Çivi çiviyi sökmenin eşiğinde
Akıntıya karşı kürek çekiyorum.
Ada ülkelerine vuran deprem sonrası tusunami feryadıyla
Dibe çeken bir anafordayım.
Doğrular ile yanlışlar sarmaşık olmuş masaldaki gibi.
İyinin içindeki kötüyü, kötünün içindeki iyiyi arıyorum.
"İç ses!" diyor Didem Madak
"Bu bahsi kapa!"
Herkesten gizli saklım
Hadi senden konuşalım.
Biliyorum ben bu dünyadaki doğru çıkış yolunu,
Benimle gelecek misin, sona kadar?
Yolda sıkılmayasın diye şiirler okurken ben,
Uçarken sıkılmayayım diye gülecek misin sen?
Aklımda son kalan, kalbime doğru yola çıkan;
Bir başka şiirde tekrar bahsetmeli miyim senden,
Hem de hayatımı şiire giriş yapmadan,
Hem de sadece senden bahsederek,
Hem de en güzel kelimelerle?

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)