12 Haziran 2014 Perşembe

CİDDİ BİR ÖYKÜNÜN SONUNDA YER ALAN MASALDAKİ ÜÇÜNCÜ ELMA

Tek, derdi vardır gönlün
yarınlarla,
Doğrular içindeki; kişi, mekan, zaman!


Kişi için doğru diyor;
‘kader’ kahvesindeki dedikodular..
yoksa yalan mı?
gizli hayallere yağan karlarda yürüyen,
izini belli etmeyen bu ayaklar
bana doğru gelmiyor mu?
Yalan arkadaşım yalan,
Dedikodular doğrudur..


Düşünüyorum da ara sıra
- ara sıra dediğime bakma sen -
ben çok düşünürüm
- akıl yaşta değil baştadır demişler -
Benden ne Nizamülmülk olur; bilginin efendisi,
Ne Hayyam olur; aşkın, şarabın dostu...
Beni arada bırakmışlar zamanında
Ne cenneti gördüm ne cehennemi.
Sonrası mı?
Sen geliyorsun aklıma;
Umut, cennetin içinden çıkıp geliyor.
Mekanı da böylece hallediyoruz.


Devir iş devri, koşturma devri.
kırmızı yanıyorsa bekleyeceksin,
iznin yoksa başımla beraber..
Hele ki haziran yağmurları bitsin,
güllerin kokusu coşşun..
Zaman geçiyor geçtikçe, geçtikçe geçiyor zaman;
her şey senden geçiyor zaman geçtikçe...


Biri sana biri bana, gökten düşen üç elma mıydı?
Bendeki sana, sendeki bana mıydı?
Sus, kimse görmedi üçüncü elmayı
Biz paylaşacağız
bir küçük elmalı hayatı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)