19 Haziran 2014 Perşembe

KORKULUĞUN BURNUNDA BUĞDAY KOKUSU VARKEN GÖZLERİNİ KÖR EDEN DOLUNAYA BAKIP İÇ ÇEKERSE

3

Zerafetinden ben sorumluyum bu gece,
Karşımda bütün görkeminle duruşundan.
Benim ne haddime bu yemin,
Vazgeçemememin nedeni ayrı bir kraliçe.

2

Gün ışığı boğuyor her seferinde,
Gecelerdedir bana sadece bir gün bakmayan.
Dört tarafım bir olmuş, uçsuz şairane,
Bana beklemeyi layık gören!

1

Tüm kışlar boyu vardı, kargalar ile kanım,
Gömleğimin yırtığını beyaz gösteren.
Baharın sıcaklığı alnında utangaç'ım.
Sen daha yokken seni seven ben..

0

Öyle cümleler yaz ki;
Aklımda sen/ben kalmasın..
Hatta öyle şeytanca yaz ki;
Kalbimde b'iz yansın..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)