29 Eylül 2014 Pazartesi

DOSTLARIMA

Her gün elimi sıkan insanlardı
Dostlardı(!)
Zor durumda uzattığım eli boş görünce anladım
Gerçek dost o eli kilometrelerce öteden tutabilendi
Yüzüme ayrı sonradan arıydı o dostlar
Özü sözü bir ve yıllarca görüşmesek de tavrı değişmeyendi gerçek dost
O sahip olduklarım için yanımda değildi başkaları gibi
Ben olduğum için
Benim eksiklerimi bildiği ve kendisi kapattığı için dostumdu
Kendimi tanımadığım zamanlarda beni bana hatırlatan
Çocuksu davranışlarımı kaldıran
Ve Can Dündar'ın da dediği gibi en mahrem sırlarını açabilen
Bu gerçek dostlarım sayesinde tanıdım dostlarımı
İyi ki varsınız dostlarım
İyi ki varsınız gerçek dostlarım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)