25 Nisan 2014 Cuma

ÇİFTE KAVRULMUŞ LOKUM

   8 tekerleğin üzerinde geldiğim 600 km ve 7 saat süren uykusuzluk...Hepsi senin için!
   10 Şubat günü son kez çekmiştim içime Göztepe'den esip Kadifekale'yi turlayan havayı. Kemalpaşa'yı geçer geçmez dolmaya başladı içim: Gevrekli, boyozlu, çiğdemli hasretle.
   Bitişine sayacağım günlerin çetelesi epey kabarık olacak ama sana hasretim bir gün bile dinmeyecek. Kabuğunu çatlatan güvercinler gibi tüysüz korumasız olucam senden uzakta.Her yaz yeniden tüylenicem; nemine, denizine sarınıp çıkıcam Ankara'nın taşlarına. 
   Tesellim: Anıttepe'deki sesszilik ve güç!
   Her tırmanışımda 40 basamağı daha da büyüyor içimdeki sıkkınlık. Dualarım irileşiyor,çağırıyorum Anadoluya, 9 Eylül'e... Yalvarıyorum!
   Bugün 19 Nisan. Kalp kokusu getirdim ülkenin çağdaş şehrine, evime, aşkıma... Kısa sürede de olsa dolanıcam bağrına. Kordonunda elimde simit martılar tepemde görücem. Doğumumla kavrulan sevdamı ikinci kez kavurucam!...

2 yorum:

Bu blog`u başka bir yazar için okuyordum ama sizin yazılarının diğerlerinden çok daha iyi. Tebrik ederim.

Kendi adıma çok teşekkür ederim. Biz içimizi yazıyoruz iyi kötü nedir önemsemeden bu yüzden kıyaslama olayı olmasa daha iyi olurdu hissimce.

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)