17 Nisan 2014 Perşembe

SADECE RÜYA DEĞİLDİN AMA YİNE DE RÜYALAR ÇIKAR MI?

Odanın uzak köşesinde
Camlar ıslak.


Ben içeride, sen benden de içeride.
Aklımdan geçtin, sordum:
Gerçek misin?
Yoksa her gece dinlenilen masallardan mı geliyorsun?
Belki de rastgele açtığım bir 'Asaf' şiirindeki
O güzel sevgilisin.


Hadi söylesene bana artık;
Kimsin sen?
Hayır...
Seni tanımıyorum.
Seni görmüyorum, seni duymuyorum.
Sadece seni...
Seni biliyorum; bir yerlerde var olduğunu.


Elbette..
Sen bir hülyasın;
Babamın "tatlı rüyalar" demediği günlerden beri

Gördüğüm kabusların arasına girmeyi başaran.

2 yorum:

Bu blogda okudugum en güzel yazı bu. Tebrik ederim

Çok güzel yazmışsın. Kalemine sağlık burakcım

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)