26 Nisan 2014 Cumartesi

ESMER GECE

   Gecenin karanlığı bir çarşaf gibi örtmüştü gökyüzünü.Bağırsam delinecek gibiydi; ama sesim çıkmıyordu,çıkamıyordu.Öylesine görülmüş bir kabus olmalıydı bu.Ciğerlerime dolan tüm havayı öyle geri verebilirdim ancak.Gerçek olmamasını diledim,yalvardım o an ellerimi açıp.Yutkunabildim sonunda.Kafamı geriye verdim ve kapattım gözlerimi.Evet...Yine canlandı  zihnimde. Yine hissettim o karanlığın bedenimi yakışını. Esmer bir günde gitmiştin işte. Hem beni, hem gökyüzünü yakacak kadar esmer bir gün...Belki de ışıkta gitsen geri dönerdin? Işıkta görebilirdin belki neden gitmemen gerektiğini ? Ama doğru,ışıkta da görünmezdi ki kalbim...Görsen gidemezdin zaten...Telafisi yok gece gitmenin demiştim, korkuyorum karanlıktan diye. Özellikle o zaman mı gittin,bilmiyorum. Sebepsiz oluşu canımı yakmazmış gibi, bir de gün simsiyahken gittin. Belki de bana hep seni hatırlatsın istedin, esmerliğini  aklıma kazımak istedin iyice. Ya da bunların hiçbirini düşünmedin. Canın sıkıldı ve gittin işte bu kadar basit. Sahi bu kadar basit miydi gerçekten peki? Öyleyse neden o kadar zaman varken, benim için hiç de basit olmayan bir vakti seçtin? Tüm bunları sordum içime,sana sordum...Daha soracak çok sorum var ama sen yoksun biliyorum. Bunların hiçbiri kabus değil bunu da biliyorum. Şimdi sadece yutkunabiliyorum,o da gözlerim kapalıyken. Açık olduğunda mutlaka dalıyorum çünkü uzaklara, uçaktan atlıyorum adeta büyük bir boşluğa. Tıpkı korkmayayım diye uyuduğum o kısacık uykumdaki rüyam gibi...Sana böyle diyemeyeceğim ,en çok da bu acıtıyor canımı biliyor musun? "Rüyam" diyemeyeceğim. Seni kabus olarak anımsamak zoruma gidiyor. Karanlıkta yalnız kalmak zoruma gidiyor. Gözlerimi saçlarımın arasına gömüp uzunca uyumak istiyorum şimdi. Yeniden kalktığımda elimi yüzümü yıkamak istiyorum, "kabusmuş" deyip...Elimi yüzümü yıkayınca geçer misin acaba? Bilmiyorum..Ama şunu biliyorum ki; gece kadar karanlık olan içimden gitmeyeceksin, tüm tek başınalığı ve gölgeleriyle esmer bir miras olarak kalacaksın.Ta ki,kim bilir...Belki de bir başka rüya görene kadar...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)