31 Temmuz 2014 Perşembe

GAMZENLE BERABER GEL - AĞUSTOSTA KAHVERENGİ GÖZLER SİNEMASINDA

Kızma bana imgeli şeyler yazıyorum
Öyküden başka yazmıyorum diye.
Açık konuşacaksam şayet
İlk önce ne diyeceğimi
Biliyor olmalısın
Ağustosta..
Bu şiir sadece fragman.

Susmana rağmen onlara inanmadım
İnanışım senin elinden olsun olacaksa.
Sen sustukça sana inandım
Sen konuştukça da b'ize.
Benim yokluğumu ise..
Onu da sen biliyorsun.
 
II

Yanlış düşünmemiştin
Düşünmeye başladığından beri.
'İz' kelime değil heceydi
Ama mesela İzmir'in hecesi de değildi.
Öyle olsaydı 'mir' de olurdu bir yerlerde.
Anlıyor musun?

Ayrıca söylemeliyim ki
'İz' ilk hece değil ikincisiydi.
Birincisi ne mi?
Acaba...?
Evet, öyle.

Unuttum demeyi;
Adımın ilk harfi B.
İşte diğer bir sır da buydu.
B'iz sırrı!

III

Bu şiir de sana, öncekilerin hepsi gibi.
Aklında şüphe kalmasın.
Öyküler ise sana sitemdi kendimce.
Daha doğrusunu demeliyim.
İkimizin anlayışsızlığına,
Anlamazlı tavırlarımıza..

Simdi o kadar aynıyız ki
Fark edilmiyor.
Şimdi istersen o kadar güzel olacağız ki
Mesafeler aşka imrenecek.
Bana da yaz ve
Sadece inan.
Birazcık da sev.
Gülüşün gibi güzel sev..
Ne güzelsin..

Ne uyak oldu ne kafiye..
Boşver!
Ama cevap ver.
Açık konuşarak
- utanarak bir yandan da -
Yazdığım gül kokusunu duydun mu
Tebessümünde
Yahut
Boynunda?





0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)