27 Aralık 2014 Cumartesi

GİZLİ TARİF

  Farklı bir şeyler var içimde, minik izlere gebe koca paragraflar kurduran..Simgesi oluyorsun birden cümlelerimin...Her harfimin şarkısı; senin sesin...Ve durmuyorlar susmadan...
  Kaçmadan gizlenmek istiyorum derinine,orada kalayım...Ve hiç bilinmedik oyunlar kurayım bize dair. Dilediğimizce oynayalım, kurallarımızı biz yazalım..Sürekli bu serüvene dahil olayım istiyorum.Beni çağırıyor işte,senin her serüvenin. İster coşkulu olsun ister sakin; hoşuma gidiyor senle oluşu bile..Defalarca yaşamak istiyorum senle geçen herhangi bir anı..Defalarca başa sarmak istiyorum. Durduramadığımız gibi başa da saramıyoruz zamanı, biliyorum...Ama her gün aynılarını tekrar ediyorum içimde. Ta ki bi dahakine kadar...Ve her yeni geçirdiğimiz zamanı ekliyorum bunların arasına. Her defasında artıyor yani tekrar ettiğim anlar..Mutluluğum oluyor, duygulanışım oluyorsun yeniden.İstemeden ama böyle içten güldüremüyor ve ağlatamıyor kimse. Durup dururken kendimi ansızın bir hayalin içinde bulmama sebep olamıyor. Ve göz kapaklarım kapanınca,yansımasını getirip koyamıyor önüme...
 Sayamadığım onlarca duyguyu yaşıyorum işte..En çok da, yatıştırdığım kimi duygularımı körükleyen her tavrın ve güven veren tarafın sarıyor dört bir yanımı şimdi. Bu yüzden tutuyorum nefesimi; üfleyince geçmesin..Ve kapatıyorum gözlerimi, bu rüya hiç bitmesin...






0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)