4 Aralık 2014 Perşembe

KAPIDA BEKLEYEN

Gözlerimi açabiliyorken yarım yamalak, kulaklarımda uçurum boşluğu titremesi
Nahoş sezgilerin karabasan uykusunda yaşıyorum;
Bedenimin her santimkaresi kimvurduda, açıkça savaş ilanıdır ki bu
İçimi kemiren soytarı duygular; bana karşı, bana birlik, benim içimde, hepsi paralı asker!
Ne güzel idare ediyordum, kalpsiz cansız manken gibi; sus ve donuk.
Konuşmayın, haftalardan neredeydiniz ha, söyleyin, ilk önce bana bunu açıklayın!
Hani ona kapı kapalı, kilit vuruktu; pencere demirli baca soluksuzdu!
Susun, daha fazla batmayın, iki cümleye perişan olan benim duygularım.
Siz yoktunuz, ivedilikle kaçtınız; korku lideriniz olmuş, sefil olmaktan kurtaramamış
Siz beni en başında eski Türk filmi usulü kandırdınız..
Bir ses!
Unutma, unutma, unutma.
Kayan yıldızın gölgesi!
Hatırla, hatırla, hatırla.
Benim gibi birinin sizi kaybetmesi ne demek bilir misiniz, duygularım size diyorum?!
Beynin kalbi felciyle sonuçlanır, kalp ki sizin eviniz, hatırladınız..
Siz susarsanız, beyin konuşur, sizin işinize acemice salça olur; unutmaymış da hatırlaymış da.. Hadi ordan...
Akşam çay zamanı, şu gelen, yüzü yerde geri gelen umut efendi mi, geri gelmek istiyor ha?
Kapında bekliyor diyor komşular.
Ben arka kapıdan evi terk ettim, kimvurdu bedenimle; kapıyı açmamak için..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)