7 Ağustos 2014 Perşembe

KOLAY DEĞİL

Zar attın, taşı oynadın.
Gözlerini hatırlıyor musun o an?
Kocaman sevinmiştin.
Kahvenin rengi gözünde
Denizin dalgası saçlarındaydı.
Ayna yoktu, ayna bendim.
Bakmadın.
Baksaydın bilirdin; bıraktığın iz...

Dişlerin, gamzen ve sana bakan ben;
Gülüşün doruklardayken yalnız değildi.
Yaktı ne var yok.
Ellerini çırpışın vardı bir de
Bir elin sen bir elin bendi sanki.
Sesimiz yoktu.
Tam vakti artık; duyduğun gül...

Aklımdan gitmedi işte bu an,
Oysa hatırlamak unutmaktan zordu
Oysa cümleleri yazmak zordu
Oysa ısrar etmek zordu
O'ysa kaderimdeki, zordu.
Tek tek aştım kendimi
Zoru başardım!

Sevilmenin güzel hissini sana verdim
Senden de sadece bunu bekledim.
Sürç-i lisan ettiysem affola
Zira ben kimseye kırgın değilim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)