3 Ekim 2014 Cuma

BUGÜN SONBAHAR

Sonbahar ararım ben...

Hüzün kendini en güzel sarı yapraklarda saklar. Havaların sıkkınlığı gerer insanı. İşte benim aradığım sıkıntı o. Söylediğim her sözcüğe bağlanan yeni “tersleme”ler nikotinim benim. Azar işitmek istiyorum ben abi. Komşunun camını kıran çocuk gibi cam parçalarının birinin canına mal olacağını bilmeden üzülmek. Kovulmak istiyorum. Çaldığım her kapıdan isyan naralarını mimlemek kendime.Kızsınlar yahu bana ben iyi oldukça bütün nar çiçekleri kaktüs olsun. Gözlere dokunan içimdeki mutluluk nefret gibi görünsün. 

Beni dibe çektikçe farkına varamayacaklar arkalarında oluşumun. Menevşelerimi kendi pencerelerine bile alamayacaklar

Çünkü bir asır biterken yeni bir asır başlar ve geçen günlerin hissettirdikleri an’dadır.

1 yorum:

Yukarıda ki yazıdan hiç bir şey anlamamış olmam , o yazıyı değersiz kılmaz.Cümleler derebeylikler halinde duruyor . Ortak br amaca hizmet etmiyor gibiler .Ayrıca Genç ve Özgün demişsiniz ama , özgünlüğe dair herhangi bir şey göz kırpmıyor . Bir de sayın admin kardeş , olumsuz bir Tepki yok (eğlenceli, ilgin. , etkileyici ) . Umarım daha iyilerini okuruz .

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)