12 Ekim 2014 Pazar

SEVGİLİNİN ANILARI

Bir felaket hatırlıyorum. Sisli bir gecede şimşekler çakarken gözlerine, Yağmurlar yağdı göklerinden, Sağanak oldu sözlerinle. Bir felaket hatırlıyorum. Fikirlerim yıkıldı, çöktü kalbimin üzerine. Duygularımın depremiydi, Yine duygularım öldü içinde. Bir felaket hatırlıyorum. Ölüm gibiydi, kapkaranlık bir gecede, Çığlıklar yükseldi sokaklardan, Son seven ölürken harabe şehirde. Sonra bir ölüm hatırlıyorum, Boğulan bir adam, çırpınırken maviliklerde. Son nefesini verip yok olan, Adı unutulmuş severken seni, aşıkken güzelliğine. Ve o adam bendim. Hatırlıyorum. Gitme diye her şeyimi vermişken ellerine Ve sen tüm bu felaketleri yaratırken ellerinle, Sevmediğini görüp öldüm. Gözlerimi son kez umutlarıma kapatıp kalbinde, Öldüm. Çığlık çığlığa, buz gibi felaketlerde...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)