21 Ekim 2014 Salı

İKARUS MİSALİ

İlla sana mı yazmam gerekiyor bütün hikayelerimi? Her satırda seni anmak, her şarkıda seni  bulmak, her rüyada seni görmek zorunda mıyım? Umursamaz tavırların bir körük ardında bıraktığın yangında. Ne olurdu yardım etsen? Kendi kendime aşmayı öğrendim sensizlik uçurumunu. Bencil olmayı, daha güçlü olmayı, yaşamak için yaşamayı, başkası için değil ihtiyacım olduğu için nefes almayı senden öğrendim. Şimdi ise yükseklerde uçuyorum, sayende dibi gördükten sonra. Sonumuz İkarus gibi olmasa bari. Benim kanatlarım imbatta süzülen martıların tüylerinden. Biraz tuz, biraz defne, biraz İzmir, biraz sen kokar. Yine aklım oyunlar oynayıp getirirse ayaklarımın ucunu uçurumun önüne, çekinmem yolarım kanatlarımı atlarım boşluğa gözümü kırpmadan. Belki uçurumun dibi daha az acı vericidir sebebi sen değilken. Kimine göre yerden yere vurdum ama yine de dönüp de "keşke" demem, arkandan bir söz etmem. "Canın sağ olsun." titreyerek çıkar dudaklarımın arasından, ama çıkar yani, söylerim. Sen söyler misin hiç arada?

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)