15 Ekim 2014 Çarşamba

KOMİK BİR DURUM

“Ne zamandır buradaydın?
“Gecesiz kırk gün, geceyi eklersen iki katı.”
“Uyuyorsun diye saymayalım mı yani geceleri. Komik olma.” Dedikten sonra alaycı bir gülüş attı.
 Uyumuyordum. Bazen iki gün bazense üç gün uyumadığım olmuştu. Komik değildi. Bunun komik tarafı yoktu. Yirmi dört saat boyunca kendimle konuşuyor olmam komik değil acı bir durumdu. Senin hiç üç gün boyunca uyumadığın olmuş muydu, diye soracaktım, vazgeçtim. Cevabı pek de merak etmediğimi hissettim. Sordum:
“Sen neler yapıyorsun?”
“Benden bahsetmeyelim.”
“Sen bilirsin.”
 Gözlerim kan çanağı gibiydi. Sorunca alerji diye cevapladım. Uzun bir sessizlik oldu. Ne diye rastladıysam.Aslında oturmak zorunda değildim. Kalkmak istedim. Kalkıp gitmek istedim. Komik bir durum değildi.
“Ne zaman gideceksin?”
“İkinci gece. Gündüzleri çıkarırsan bir gün sonra.”
 Ceketimi aldım, yürümeye kaldığım yerden devam ettim.
Dostluğumuzun birkaç yıl öncesi gibi olmadığı aşikardı. Alışkınım zaten böyle eskiyen dostluklara. Her sene bir kayıp. Komik bir durum değildi, fakat tuhaf olanı, üzülen de yoktu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)