23 Ekim 2014 Perşembe

GAMZENE DOKUNABİLİR MİYİM?

                                                                                       18.10.2014


 Gün gülüşlü güzel..;


 Bir mektuba nasıl başlanır?
 Bir erkeğin dudağı, bir kızın gamzesini nasıl öper bir yandan dudağının ucunu da öperken?
 Filmde gördüğün kızın kaşları, aynı onun kaşları gibiyse, özlediğini hissetmek ne kadar normaldir?


 Bu şehre kar yağıyor, yani daha yağmadı ama kış geldiğinde yağıyor. Bu aralar yağmur çok, bir yere çıkartmıyor. Planlar iptal oldu. Ben de oturdum tüm gün.
 Mandalina yedim.
 Henüz akşam olmadı, yemekte ne yiyeceğimi bilmiyorum. Yarın da boşum.
  Geçen gün arkadaş karşı masada bir kızı gördü. Etkilendi. Baka baka doyamadı. Kız bizim arkadaştan habersiz, karşısında oturan arkadaşının falına bakıyor. Heyecanlı anlatışı bizimkinde de heyecan yaratıyor. O da konuşkan. Tanışsalardı susmayabilirlerdi. Kafeden ayrıldık.
  Geçtiğimiz on günde üçüncü filmimi bugün izledim. Benim için harika bir sayı. İzlediğim üçüncüyü sana söylemedim. (Bulman zor olmasa gerek.) Bulunca izlemelisin; kendini bulacaksın. Belki de seni uğraştırmam, fırsat olursa söylerim.
 Piyano sesi en çok sonbaharı seviyor. İzlediğim filmin müziklerini dinliyorum. Notalar Fransızca çalıyor. Neyse ki anlaşılıyor. Notaların dili olmuyor çoğu kez. Hissettiğimi hissedebilirsin rahatlıkla.  
 Gizliliği seviyorum. Bilmece oynamayı. Gerçi bazen de (bazen kelimesini sevmiyorum) körün üstüne gidiyor, korkumu umursamadan söylüyorum ne diyeceksem. (Bu mektubu yazarak yine yaptım sanırım) Fark etmez. Öyle kırınımlardan sağ çıktım ki, şüphenin işi yok bende.
  Sıkışık zamanlara giriyoruz. İşlerimiz, başarmak zorunda olduğumuz görevler, var. Anlatmanın, konuşmanın sınırı yok ya; bu mektubu yazdım. Sahibi kafesinde sansa da ara sıra bana uğrayan bir kuşun ayağına bağladım. Sahibine ulaştıracaktır.
  Bugün cumartesi. Perşembe geldiğinde bir anlamı olmayabilir yazdıklarımın, ama şu an önemli.


Az daha unutuyordum yazmayı. Birgün sesini duymak istiyorum. Ama öyle bahanesiz. Sebep yokken arayıp ‘pat’ diye konuşmak. Ne de olsa mektubun yerini telefonlar aldı.
 En son aylar önce göründün.
 
 Kaderim kulağıma bir şeyler fısıldamış olabilir mi, daha ilk andan?
  İlkbaharın nisanı mı büyüktür, sonbaharın kasımı mı?
  Gamzene dokunabilir miyim?
Bir mektup nasıl bitirilir?

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)