29 Mart 2014 Cumartesi

SÖYLE

Çağıl çağıl döküldükten sonra içime,
İmtihan mı bu,hiç mi yoktum içinde?
Gizliydim gözlerinde,cesaret edemeyişlerinde
Avuntum mu bu,yoksa sevdin mi, söyle...

Kaçışların, meyilinden midir bilmem
Kalbim boşuna mı hisseder bilmem
Gelir misin çıkıp karşına 'gel' desem,
Kuruntum mu bu,yoksa sevdin mi, söyle...

Benliğim yinelemedi kimseyi sen gibi,
İnan, korkuların ömür boyu yok dibi.
Biz O'na sığındık mı hep, gelir gerisi.
Tek benim arzum mu bu,sen de sevdin mi,söyle..

Gittin şimdi,bilmem ki niye,nereye..
Uzanıyor bitap elim rüyalarda eline
Tutamadan kayboluyorsun birdenbire meçhule,
Gel kurtar ne olur,kendini de, beni de , 
Unuttun mu yoksa..Ya da hiç sevdin mi...
Söyle...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)