3 Mart 2014 Pazartesi

Yalnızlığımın Sesi

Geziyorum sokakları
Yalnız bir başına
Sokaklar kalabalık
O yüzden bu yabancılığım
İnsanların gözüne öylece bakışım
Beni yalnız bırakmayan tek şey
Yalnızlık
Her zaman benimle hissediyorum
Yemek yerken örneğin
Karşımdaki boş sandalyede
Beraber tıkınıyoruz
Sonra benden önce gidiyor banyoya
Kulpu kırılmış eski bardakta bekliyor beni
Yanında ortasından sıkılmış bir macun
O da tek başına orda
Öpüşüyoruz dakikalarca
Geceleri de uyutmuyor
Tavandan bana bakıyor öylece
Konuşuyoruz
Anlatıyorum ona her şeyimi
Sahi sen yalnız kaldın mı hiç?
Evinde sadece bir terliğin oldu mu?
Misafirin ne zaman geldiğini unuttuğun
Karanlıklar anlamlı geldi mi hiç sana?
Yine döndüm bir köşeden
Yine tanımadığım gözler
O gözlerde başka yüzler
Kiminin elinde bir çocuk eli
Kiminin yüzü gülen bir kızın
Benimse bir elimde rüzgarın hissi
Diğerinde yalnızlığımın sesi

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)