3 Mayıs 2014 Cumartesi

BİLİRİM

YALNIZLIĞI senden iyi bilemem ama,
Kalabalığı tattı tek başınayken içim
Kayboldum tenhalıktan,geceler derin...
AĞLAMAYI senden iyi bilemem ama,
Güldü içim,kanarak ağlarken gözlerim
Yok oldu tebessüm de, gerildi tenim...
Bilemem SESSİZLİĞİ senin kadar ama,
Gürültülere gebeydi tınısız gecelerim
Bağırdı ruhum; fakat lâldi dilim...
SEVMEYİ senden iyi bilemem belki ama,
Kalbine savaş açtım sevgisiz gibilerin
Yaşam bir meyve,sevgi de tohumu, dedim...
BEKLEMEYİ senden iyi bilemem ama,
Koşuyor, içimi sana bırakarak bedenim
Sen varsan ruhum,bedensiz de zengin...
İyi bilemezsin beni benden dedin ama,
Öyle 'ben'din ki sen, seni 'sen' diye görmedim...
Yani ; çürüttüm tezini !
YALNIZ kalıp da AĞLAdım,
SESSİZ SEVip de BEKLEdim seni...
Haksız çıkardım 'bilemezsin' deyişlerini.
Senin kadar öğrendim en az bu hisleri,
Beynimde birleştirdin aykırı tüm vakitleri..
'Ben' oldun yırttın kavramları, kalmadı başka kelimem,
Hepsini bilirim ama ; bir tek sensizliği bilemem...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)