17 Mayıs 2014 Cumartesi

O ÇOCUKLARIN RÜYASI

O ÇOÇUKLARIN RÜYASI

Burası çok karanlık baba, göremiyorum
Yankı yapıyor sesin, anlayamıyorum ne dediğini
Kıpırdama yorulursun, seni kurtarmaya geliyorum
Son olsa bile yanına geleyim, kapatma gözlerini.
Ver ellerini…
Küçücük bedenimle var gücümle çekip kurtarayım,
İzin ver bir kez daha doyasıya sarılayım.
Sahi, nefes olabilir miyim sana dersin?
Al, nefesim bedeninde can bulsun…
Kapkaradır yine her yerin, kanlanmıştır gözlerin,
Bırak sileyim baba, ama yanlış anlama
Ben seni böyle seviyorum, emek kokan karalarınla
Gör beni diye sileyim, bak diye yavrucuğuna,
Hasretsindir, görememe telaşı sarmıştır bir daha.
Çok mu yerin dibindesin baba?
Olsun, dert etme ineceğim yanına hemen !
Ama çok merak ettim, söylemiyorlar bana,
Asıl yerin dibinde olması gerekenler yerine, niye sen?
Neyse baba, şimdi sadece seni hissetmek istiyorum
Bunları hep soracağım, az daha uzasın boyum
Küçüksün daha diyorlar, ama çok bitap ruhum
Baba söylemedim, bilmiyorlar, ama çok korkuyorum
Ya açsa karnın, acıyorsa bir yerin ?
Sana yemek getirdim, çıkar çıkmaz yersin.
Annem de burada bak, seni bekliyor baba
Her gün korkuyordum ama, bu seferki çok başka
Ne olur gitme, ben  o helal ekmekle tokum
Başka bir şey istemem, bağlanır  elim kolum
Baba niye susuyorsun, borçların mı derdin?
Üzülme hadi ses ver, ben de çalışırım, ödersin.
Kurtarın can parçamı, yandı  kömürler kalbimde
Düğümlendi boğazım, giremedim içeriye
Ben olsam hayat bulacaktı belki  kapkara bedenin…
Ulaşamadım sana baba, kapandı tüm ışıklarım
Bundan sonra simsiyahım, yaram çok derin !




Şimdi her gün rüyalarına girecek o çocukların, bu korkunç felaket ve çaresiz babaları. Lafı uzatmayacağım, ama onların suçu neydi ? Tek istedikleri bir kez daha ‘ Günaydın’ diyebilmekti...Ama; dün aydın değil ki, gün aydın olsun !
Allah rahmet eylesin…



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)