27 Mayıs 2014 Salı

KARAR VER

Severken kendini kaybetmek mi aşk,
Yoksa uğruna her şeyini kaybedip
Ona değer demek mi?
"Git" demek mi kolay olan,
Kal demek mi zor olan?
Kararsızlıklar, çaresizlikler,
Başımda bekleyen akbabalar
En kötü kararımı bile vermemi ummayan.
Bende mi yanlış, sende mi?
En acısı sorgulamanın:
"Ben mi çok doğruydum?"
Üç saniyeye iki tebessüm sığdırabilecekken
Dolduruyor film şeridimiz hafızamı.
Ağlayarak kaçar mıyım hafızamdan,
Derine inip seninle anılarda mı gülerim?
Anıları seçtim yine,
Geçmiş çukuruna ayaklarımdan çeken anıları.
Şimdi son kez bu anılarlayım.
Terk edeceğim onları,
Kütüphanede unutulmuş sarı tozlu sayfalar gibi.
"Unutulmuş" ya da "Eski" olacak isimleri.
Ama son kez,
Yerimizdeyim sevgilim.
İskelede...
Önümde bir ucundan tutuşmaya başlamış,
Dudaklarının kırmızısı gökyüzü...
Arkamda gözlerin mavisi...
Önümde tuzlu dalgalar,
Nemli rüzgarlar...
Çarpıyor yüzüme nefesin gibi,
Arkamdan buz soğuk çarpıyor.
Doğa ana bile kararsız.
Ya kavur buğday bedenimi
Tuzunla, güneşinle;
Ya da titret beni ayazınla.
Ama karar ver.
N'olur.
Bari sen karar ver,
En kötü kararın olsa bile.
Ya al beni toprağına,
Ya da çıkar beni gökyüzüne mutluluktan.
Yeter ki arafta bırakıp
Uğratma iskeleye,
Hatırlatma bana
Kırmızı dudaklardan tattığım tuzunun tadını.
Başka tatlar koy gönül soframa.
Ya da kurak bırak beni.
Yeter ki ya hep ya hiç olsun.
Ben gri sevmem.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın gönderin, hakaret içermediği takdirde en kısa sürede yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkürler :)